Sunday 1 March 2015

Diş Buğdayı Partisi

Yiyip için, giyinin ve tasadduk edin. Fakat israf ve kibirden sakının. 
Hadis-i Şerif

Kızım büyürken yurt dışında olduğum ve özel gün kutlamaları bu kadar şatafatlı olmadığı için, onun kutlamaları daha sade geçmişti. Ama şimdi oğluma yeni modaya uygun partiler yapıyorum, bir heves :) Oğlum 6 aylıkken yaptığım diş partisi için yaptığım hazırlıklardan bahsedeyim biraz. Ben bir çok şeyi evde kendi imkanlarımla hazırladım. 

Renkli fotokopi kağıtlarını zikzaklı makasla kesip üzerine çıktı aldığım etiketleri yapıştırdım. Etiketler kendinden yapışkanlı değildi.

Dekupa diş şekillerini orta boy şiş çubuklarına silikonla yapıştırdım. Sağa sola sapladım, misafirlere dağıttım :)
Aynı dekupaları lavantalı tüllere yapıştırdım. Elimde olmadığı için arkasına magnet koyamadım, böyle kaldı. 
Yine yazıcıdan çıkardığım etiketleri köpük bardaklara yapıştırdım, yuvarlak kesmek zor olduğu için birazını altıgen yaptım :p Bu bardakları diş buğdayını koymak için kullandım.
Hazır aldığım minik kurdeleleri plastik kaşıklara silikonla yapıştırdım. Buğday bardaklarına koydum. 
Diş temalı fotoğraf çerçevelerine oğlumun fotoğrafını koyup, büyük boy kurabiye poşetlerine koydum. Kurdele ile bağladım, misafirlerime dağıttım.
Kartonun üzerini folyo ile kaplayarak hazırladığım pasta altlığı. Sanırım krem şantisi biraz sert olduğu için çatlayan pasta. 
Mukavva, renkli kağıt ve kendinden yapışkanlı parlak kağıt kullanarak hazırladığımız anı çerçevesi. 
Partinin biten tek yiyeceği:meyve şiş :) 

Çok güzeldi, çok eğlendik :) 



No comments:

Post a Comment