Friday 20 March 2015

1 Yaş Doğum Günü

                                                      Bismillahirrahmanirrahim

"Allah, yeryüzünü sizin için bir karar, gökyüzünü bir bina kıldı; sizi suretlendirdi, suretinizi de en güzel (bir biçim ve incelikte) kıldı ve size güzel, temiz şeylerden rızık verdi. İşte sizin Rabbiniz Allah budur. Alemlerin Rabbi Allah ne yücedir."

(Mü'min: 64) 



Selamun Aleyküm :) Uzun bir süredir oğlumun doğum günü hazırlıkları ile uğraştığım için yazmaya pek vaktim olmadı. Arada çocuklarım, eşim ve ben de hastalıklar atlattık/atlatıyoruz. 
Güzel bir gün geçirdik, bir sürü yeni kıyafeti oldu oğlumun. Oğlum biraz toplu olduğu için büyük büyük alınan kıyafetlerin bir kısmı kızıma da oldu, paylaşıldı kardeşçe :) 

Öncelikle Kur'an-ı Kerim ve Cevşen'den okunduktan sonra bol amin'li duamız edildi. Pasta kesildikten sonra soğuk içeceklerle ikramlar sunuldu. Hediyeler açıldıktan sonra misafirlerin bir kısmı ayrıldı. Kalanlara çay ikram edildi. Onlara da teşekkür edip evlerine uğurladıktan sonra çok yorulan oğlumu yatırıp, ortalığı toplamaya koyuldum :) 

Menümüz, masamız, hediyeliklerimiz şöyleydi: 

Hediye çantalarını masanın en uç noktasına dizdikten sonra, önüne İkea'dan aldığım çerçevelerle oğlumun adını yazdım. Çerçevelere küçük mavi kurdeleler taktım. Masa örtüsü olarak Bim'den aldığım tek kullanımlık rulo kağıt masa örtüsü serdim, iyi ki de öyle yapmışım ;) 
Hediye çantalarına, mama kavanozları dolusu çikolata, minik sabun ve duş jeli, zencefilli kurabiye ve şuradan  aldığım lavanta keselerinden koydum. Ozalitçide bastırdığım etiketlerden her yerlerine yapıştırdım. :)
İkea peçetelerimizi, tırtıklı makasla kestiğim renkli kağıtlara etiket yapıştırarak süsledim. 
Masanın yiyecekler gelmeden önceki son hali. Katlı kurabiyelik, cupcake standı, minik sular, pipetler, plastik bardaklar, süslü 1, tabaklar :) Bir de anı çerçevemiz vardı...
Ablamız da şıklığıyla göz doldurdu :)





Menümüze gelirsek: (çok abartmışım, çok arttı)
Pasta, 
Vişneli irmik tatlısı,
Zencefilli kurabiye, 
Cupcake,
Yağlı gevrek,
Mercimek köftesi,
Makarna salatası,
Peynirli börek,
Çökelekli poğaça,
Patatesli börek,
Sosisli börek,
Meyve şiş,
Küçük kola, portakallı ve gazoz,
Meyve suyu ve su. 

Mercimekli köfte için kestiğim limonlar bekledi bekledi, sonunda çayla birlikte epey tüketildiler :) Ayrıca Muazzez Teyze'nin hazırladığı mercimek köftesi de günün en çok beğenileniydi. Buradan ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum :) 




No comments:

Post a Comment