Sunday 15 February 2015

KAKAOLU PUDİNG


Bismillahirrahmanirrahim
"Rabbinizden bağışlanma dileyin, sonra O'na tövbe edin. Şüphesiz Rabbim çok merhametlidir, çok sevendir."
(Hûd: 90)
Selamun aleyküm.Bu aralar oğlum bana aşırı düşkün olduğu için, çok fazla bir şeye vakit ayıramıyorum. O yüzden bir süredir yazamadım buralara.  Kızım da tam böyle 10-11 aylık iken sürekli yanımda, kucağımda olmak istiyordu, herhalde bu da bir dönem diyorum. 
Marketten puding alacaktım ama hepsinin içinde katkı maddeleri vardı, ben de yine evde yapayım dedim. Aynı hazır gibi oldu. Bu aralar katkı maddelerine çok taktım, pek bir şey yiyemez oldum. Ya da fırsat buldukça evde yapıyorum işte.  



KAKAOLU PUDİNG
Malzemeler:
1 litre süt
50 g kakao
80 g nişasta
1 paket şekerli vanilin
6 kaşık şeker

Yapılışı:
Süt haricindeki malzemeleri tencereye alıp, karıştırıyoruz.
Sütü ekledikten sonra kaynayana kadar karıştırarak pişiriyoruz.
Sonra kaselere paylaştırıp soğumasını bekliyoruz. 

Afiyet olsun :)

No comments:

Post a Comment